دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی VOA Special English
 
درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 4847
بازدید کل : 184478
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




براي خرید مجموعه آموزش زبان انگلیسی VOA Special English  در 2 دي وي دي اورجینال و بسته بندی شکیل به قیمت 4000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید

buybig1.gif

دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی VOA Special English
نکات مهم در رابطه با این مجموعه که حتمآ قبل از شروع دانلود مطالعه کنید:
نکته اول:
تیم نرم افزار میهن دانلود با جستجوی بسیار زیاد توانسته فایل های صوتی و کتاب های الکترونیکی این مجموعه را که هر کدام به صورت پراکنده در سراسر وب قرار داشت جمع آوری کند و در قالب یک مجموعه کامل و بدون نقص در اختیار شما کاربران محترم قرار دهد. این مجموعه شامل فایل های صوتی و کتاب های الکترونیکی بوده که مربوط به سال های 2001 تا 2007 شبکه VOA می باشد که به صورت تفکیک شده از هم برای دانلود شما عزیزان قرار گرفته است و سلامت فایل ها و همچنین کامل بودن آنها از هر جهت توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تایید شده است.
نکته دوم:
اخبار های سال 2004 یک تفاوت کوچک با اخبارهای دیگر سال ها دارد و آن شکل نرم افزاری این خبرهاست. در واقع اخبارهای سال 2004 مانند یک نرم افزار بر روی سیستم نصب می شود و شما باید از این طریق اقدام به گوش دادن و مطالعه یری اخبارهای سال 2004 کنید. برای اجرای این نرم افزار پس از دانلود با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) فایل را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک سی دی خام رايت نماييد. همچنین از درایو مجازی این نرم افزار نیز میتوانید برای اجرا سی دی بدون رایت آن استفاده کنید. به محض قرار دادن سی دی در سی دی رام کامپیوتر به دلیل خاصیت اتوران مراحل نصب نرم افزار آغاز میگردد. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید نرم افزار را بدون قرار دادن سی دی در سی دی رام کامپیوتر اجرا کنید می بایست پوشه VOA را که در داخل سی دی قرار دارد در مسیر نصب برنامه کپی کنید تا برنامه بدون سی دی نیز اجرا شود.
نکته سوم:
در حین جستجو متوجه شدیم اخبارهای این شبکه به صورت ویدیویی نیز در سراسر وب به صورت پراکنده قرار دارد طی جلسه ای که در این رابطه میان اعضای تیم برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که این فایل های ویدیویی را نیز برای دانلود شما کاربران محترم قرار دهیم اما مسئولیت دانلود فایل های ویدویی تمامآ بر عهده خود کاربر خواهد بود و تیم نرم افزار میهن دانلود هیچگونه مسولیتی در قبال کامل نبودن این فایل را نمی پذیرد در نتیجه کاربران قبل از دانلود فایل های ویدیویی حتمآ به این نکته مهم توجه داشته باشند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 26 تير 1390برچسب:فیلم اموزشی,نرم افزار,نرم افزار اموزش زبان,نرم افزار جديد,کتاب اموزش زبان,VOA Learning English Videos,VOA Special English 2001 2007,اموزش زبان,اموزش زبان المانی,اموزش زبان انگلیسی,اموزش زبان انگلیسی با استفاده از اخبار,اخبار,اخبار انگلیسی,ازمون تافل,خرید فیلم اموزش زبان انگلیسی,خرید مجموعه اموزش زبان,دانلود,دانلود فیلم اموزش زبان,دانلود فیلم اموزش زبان انگلیسی,دانلود فیلم اموزشی ایلتس,دانلود فیلم اموزشی تافل,دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی VOA Special English,دانلود مجموعه اموزش زبان انگلیسی,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار 2010,دانلود نرم افزار اموزش زبان انگلیسی,دانلود نرم افزار جديد,دانلود کتاب صوتی اموزش زبان انگلیسی,دانلود VOA Special English,دانلود اخبار انگلیسی,دانلود اخرين ورژن نرم افزار,دانلود جديد ترين نرم افزار,دانلود رايگان,دانلود رايگان نرم افزار,دانلود رایگان فیلم اموزش زبان انگلیسی,زبان,سی دی اموزش زبان,سايت دانلود نرم افزار, :: 1:10 ::  نويسنده : saeed